god kväll!

Hej på er allihopa!
egentligen hade jag skola idag, men skippade det. var så otroligt trött att jag inte kunde hålla ögonen uppe. visste knappt vad jag hette imorse. vaknade upp runt 1 tiden, drack kaffe och umgicks med hancis mamma och farmor i köket sen så kicka jag hem.

när jag kom hem lagade jag mat, käkade, diskade, städade och dushade. känns bra att göra lite nytta hähä. nu funkar även mitt ljud i datorn så kvällen ska spenderas med massa filmer. tror att kusin kommer o sover här också.
just nu är rose här, hon springer runt som en yr kyckling och letar efter sina leggings hahaha. nej, nu blir det en cigg! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!