GABI ÄR BRA, ALLA BORDE HA EN!

Det var länge sen jag var uppe såhär länge faktiskt. har ju lagt mig mellan 9-11 den senaste veckan. pallar inte fucka mitt dygn nu, så jag hoppas att jag vaknar skapligt imorgon. Har läst bloggar, nördat facebook, spelat spel, pratat med folk på msn. Till vilken nytta? en senare dag imorgon. eller JO det kanske är bra. SOVA BORT KUK-DAGEN! Vad ska man hitta på imorgon då? Alla hjärtans dag som sagt. pratade lite med gabi på facebook och han är världens underbaraste kille! älskar honom ♥

Jag önskar er verkligen en toppen dag, min kommer dock inte vara lika "toppen", suck. men men, man får göra det bästa av situationen. får hoppas att jag har fel, kanske blir det min lyckodag. shit vad tragisk jag är.. haha gud vad dum jag låter. ska störa roses kärleks-dag och träffa henne tror jag. jag tror ärligt talat att jag hade gått under om jag inte hade så fina vänner ♥ och nej, inte endast för att det är alla hjärtans dag, utan för att jag är en deprimerad kärring i mina mörkaste dagar.

nae, nu kanske man borde bädda ner sig i sängen eller något. natti natti änglar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!