'

Jag vet att du inte har det starkaste självförtroendet, även om din kropp utstrålar det.
Jag vet att du har många tankar inom dig som tär på dig.
Jag vet att du mår dåligt utav olika anledningar och önskar ibland att Gud tog dig.
Jag vet att du frågar Honom varför Han gör såhär mot dig.
Jag vet att du sitter på din bänk vissa kvällar och drömmer dig bort med tårar på kinden.
Jag vet att du vill slå sönder allt i din väg när det går skit för dig.
Jag vet att du vill något annat än det du gör idag.
Jag vet att du älskar hur jag doftar när jag kommer ut ifrån dushen.
Jag vet att det enda som hjälper mot din svagaste punkt är att hålla om dig.
Jag vet att du hoppas allt för ofta.



Kommentarer
Denise

ville bara säga att du hade rätt, skitrutan är borta :D



kan inte hjälpa det, men jag blir så nyfiken på vem du menar! men jag vet, jag, vi, får vänta tills du vill berätta.



2011-02-10 @ 13:36:15
Anonym

Är det K :(? ( rico )



2011-02-10 @ 16:24:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!