Det finns ingen

Det finns ingen som är fin
Det finns ingen som är gullig
Det finns ingen som är sexig
Det finns ingen som ger mig fjärilar i magen
Det finns ingen jag vill hålla om
Det finns ingen jag vill röra vid
Det finns ingen som kan hjälpa mig
Det finns ingen som ger mig den känslan

Det finns så många med det perfekta hjärtat, med den vackraste personligheten, som säkert ser jätte bra ut egentligen och som verkligen försökt göra mig glad. det finns så många. jag har försökt, men ingen av dom faller mig i smaken. det går bara inte. jag blir äcklad av killar och det är inget personligt mot någon.
det bara är så, och det är förjävligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!