Catwoman !

Har haft huvudvärk i flera timmar. tog två ibumetin först och efter en timme kom jag på att jag kunde ta en migrän tablett med tanke på att det kändes som att det var en sån huvudvärk. la mig i sängen och kollade på våra bästa år, och sen tyra banks show och nu har jag inte så ont i huvudet längre. bara lite, och så är det tungt. antar att tabletten värkte :)

mami håller på och lagar mat, bra! för jag är hungrig hähä. nae, ska se om jag kan få liv i hanci som precis vakna och förmodligen ligger och drar sig i sängen. nu smsade hon!

hör av mig. MWAH


Kommentarer
efternamn klippa tung

du e för snygg:D älskar daj mest o de vet du :D men ja ska klippa din toung o tog dej till polizen



2011-02-11 @ 12:13:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!