Att somna och vakna brevid dig

du hade en trygg famn
en famn som värmde mig om natten
din arm höll ständigt om mig
var jag än flyttade mig följde du efter
jag sov som en prinsessa varje natt
min kropp var varm som ett element enligt dig
och du älskade att ligga nära mig
innan vi slöt våra ögon och kröp tätt intill varandra
brukade vi köra pussleken
många skratt och djupa blickar
du hade alltid det sista ordet: jag älskar dig

alla vet att jag inte är någon morgonmänniska
men jag älskade att du snosade mig på halsen kl: 10.00
du var så pigg och så kärleksfull
om jag inte vaknade till,
började du kittla och pussa på mig

jag älskade det, jag älskade din famn och din närhet




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!