ÄNTLIGEN KAN JAG SKRIVA :)

Denise: haahha gud vad efter jag är!
klart du kan få veta mer om mig, bara säg till hur :)

svar: haha perfekt! facebook?



HEJ PÅ ER! det har varit en lång dag, eller jag har i vilket fall inte haft tid att sätta mig framför datorn.
dagen började med att mamma väckte mig run 9 tiden, fixade mig och åkte och handla med henne, efter några timmar kom vi hem. jag fick med mig produkter till ansiktet, trosor och en kofta. när vi kom hem lagade jag mat, det blev tacopaj d-ö-d-l-i-g-t! nu har jag så att det räcker och blir över, gjorde en stor plåt hähä.

yallafall, efter maten drog jag ner till stan med min kära kusin och handlade lite.  shampoo, balsam och silkesdroppar till mitt slitna hår (välbehövligt). när vi kom hem diskade jag, gjorde kaffe och så färgade hanna mitt hår ytterligare en gång, dock glömde jag hälla i båda blekningspåsarna med pulver, såg inte den ena och hällde bara i den andra... men lite förändring blev det. ahr en hårfärg till som jag ska använda om sisådär två veckor.

efter färgning använde jag mitt nya shampoo och balsam och jag kan ju säga att håret blev lenare efter första tvättningen. priset gör skillnad.. :) sen drog vi vidare hem till henne för att hon skulle snagga mig, så nu är det också klart!

nu sitter jag hemma igen, väntar på besök hähä. blir nog en skön kväll. see ya later.












det ser inte så lovande ut på bilden, men jag svär att det är ÖVERgott :)

Kommentarer
ida

sånna där silkesdroppar har jag med, fett bra!



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2011-02-19 @ 14:48:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!