WUUPWUUP.BLOGG.SE

Sofias bror kom precis och hämta upp henne så nu är jag ensam igen. Vi har haft riktigt kul här hemma. Vi har lekt ninja, hon har homat (som jag säger) sig, vi har spelat kort och skrattat åt allt möjligt. Tur att jag har träffat en så otroligt bra vän som henne! ♥ Jag ska in på hennes blogg nu lite fort och våldgästa den, om jag minns hennes lösenord.. 

UPDATE 2 MIN SENARE: upptäckte att homot har bytat lösenord. jävla äckel :(


Förlåt Sofia, don't kill me.
(Stackarn klagade jätte mycket över sitt hår idag. "mitt vax är slut" HAHA så synd)

Kommentarer
Sofia

HAHAHA va tvungen att byta, en viss person hade varit inne på min blogg men du kan få mitt lösenord om du vill ;) taaack för en supernice afton!



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-12-18 @ 00:19:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!