VÄRMEFILT

Hello min efterlängtade blogg! Jag har inte skrivit ifrån datorn på ett bra tag vilket har märkts visst?! Sitter här hemma forever alone i min värmefilt. Idag var jag som sagt på stan och sedan hemma hos rose. Syrran blev riktigt kattig i sin nya hårfärg. Vid halv 8 tog jag vagnen mot hageby som Rreze hoppade på. Vi har bara suttit hemma hos mig och snackat skit. Min älskade Aurora tittade även förbi en sväng. Har saknat den häxan som fan!

Funderar på om jag ska springa ut till köket och laga lite mat, har bara käkat en kebab idag så min mage börjar skrika på mig. (hungrar ihjäl mig) Men jag vet inte om jag orkar, stunder som dessa är det BÄST att bo hemma hos mami.. :(

Moster du finns med mig hela tiden, det går inte en dag då du inte finns i tankarna. Du är min ängel, min skyddsängel. Jag längtar efter att få träffa dig. Vi ses på andra sidan ♥♥♥

jag häromdagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!