Två kaffekoppar senare..

Jag har missat två samtal av Dani idag! Stackars! :( 
Idag ska jag plugga, LÄNGTA efter tamara som kommer hem ikväll och baka muffins till mentorstiden imorgon. Det är min mentors sista mentorstid. Haha fan vad rörigt det blev här nu. Bästa mentorn!

Måste verkligen göra klart arbetet idag, har dragit ut på det hela helgen och man ska fan inte göra det. Har natur andra lektionen imorgon så jag måste fixa iordning de här sen.. ikv. haha

Är sugen på att sticka ner till stan och sola också, fast blir mindre sugen när jag tittar ut genom fönstret. Det är så jävla obalans att gå ut i snöväder. Piskar i ansiktet och allt blir bara så klumpigt.... Hatar snö!

Jag kan ju bara drömma om att gå ut i skinnjacka och brills..
Ni fattar inte som jag drömmer mig bort när jag kollar igenom alla mina sommar/höst bilder


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!