Städat!

Hejsan mina vänner! Vad gör ni? Jag tar det lugnt hemma med mina pinglor och denis penis. Krossade dem alla 3 gångerna på chanz. Har dessutom städat hela lägenheten så nu doftar det ljuvligt. Kära Sofia hjälpte mig med disken, hon är en riktig ängel. Just nu pratar hon franska blandat med danska, tyska och norska. Just det, tämi har laddat ner nått program till hennes telefon som man kan sjunga med och så man låter som t-pain. Ni ska höra våra låtar, HAHAHAHAHAHA! Nej nu ska jag fortsätta höra på deras tjatter och sedan sätta igång med plugget. Juuust ja, jag fick B i en grej i svenskan, jag är bara såååå bra ibland. Nae nu slutar jag här, Sofia börjar gå över styr. Nu börjar hon prata holländska. Puss och kram


Kommentarer
Sofia

bara för att kommentera: Nej jag går aldrig över styr, du är grym selma!



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-12-07 @ 23:25:27
Rebecka

Fin blogg ! :)



2011-12-08 @ 15:50:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!