Sola & födelsedagspresent

Hej och god dag bloggen. Jag sjukanmälde mig idag. Gick alltså inte till skolan. Hade fått sammanlagt 8 h sömn på två nätter och det är inget att heja för precis. Kände dessutom att huvudvärken började smyga sig på. Men det var helt sjukt igår, jag kunde verkligen inte sova.. Jaja idag är en ny dag, med nya möjligheter. Idag ska jag ner på stan för att kolla på present och sedan sola lite, måste ha lite färg med tanke på att jag kickar till Boorååås imorgon.

Efter det måste jag hem och plugga plugga plugga och försöka hinna med att städa så att jag åker hemifrån med ett rent hem och bemöts av ett rent när jag kommer tillbaka också :) have 2 be smart!

Nu ska jag ut i köket och se vad det finns för gott att äta, vi hörs då !

Kommentarer
Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)



Blogg: http://modegrabben.webblogg.se/
2011-12-01 @ 14:48:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!