SLEEPOVER

Hello mina vänner! 
Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva men jag snodde tamaras mobil när jag vaknade och skrev ett litet inlägg. Mitt internet på telefonen är cp, jag kan inte mobilblogga. 

Nu hoppade Tam in i en dush och snart kommer våran albanska pärla hit och sedan ska vi kicka hem till Rose för att slagga där. Mysigt! Tamara har smittat mig och gjort mig sjuk. Är helt förkyld och det kliar i halsen. BAJS. Varför just på lovet?! Imorgon ska vi till stan. Det bästa med julen (REA) hahaha!

Sen ska vi hem till Sanna för TACOS, bästa Sannis. ♥ Bara för det ska jag bjuda på en bild på min lilla kortis. Eller nej, bara för att hon stalkar min blogg. Hon är så bra och jag bara ÄLSKAR henne. 

HAHAHAH kolla VA SÖÖÖÖT

Kommentarer
sannis

HAHAHAHAHAH DÄR ÄR JU JAG! va sööööööt jag är :D hahaha. TAAAAAAACOS <3



2011-12-25 @ 17:58:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!