Sho peps! Efter max drog vi hem och färga ...

mms_img-39405889 (MMS)

Sho peps! Efter max drog vi hem och färga håret så nu är jag kolsvart i skallen, love it :) vi fixade till oss lite och åkte till hageby, hem till tami. Där befann sig alle och bellabus som kom hit från gvd idag och sedan självklart min danska pärla Sofia! Efter några timmars häng där drog vi vidare till mc. Blogg med mig mat hem som jag sitter och käkar nu i min ensamhet. OCH JAG SOM TRODDE JAG HADE DRÖMT OM ATT CHILI CHESE TOPS VAR TILLBAKA, DE ÄR TILLBAKA PÅ RIKTIGT!!! Hoppade av glädje i mc hahaha.. Perfekt avslut på denna dagen. Imorgon ska jag tvätta kl två, mindre kul. Natti natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!