ONSDAG

Hejsan min lilla bloggiluu!
Vad händer? Själv sitter jag här hemma och chillar base. Dagen har bestått av skola, gym och solarium. Min bästa Dani har ringt mig ett antal gånger också, haha jag blir alltid lika glad när han ringer! Han ska skicka besöksblankett till mig så att jag kan åka och hälsa på honom den jäveln. 

Mina ben klarade 81 kg på benpress idag, starkt visst? Fast tamara är biffigare. hon klarade 99 kg :( TBK och sånt. Tung Biff Kriminell.  Kommer förmodligen ha både träningsvärk i armar, ben och mage imorgon. Men det känns bra! Imorgon ska jag köra på ännu en solning, känner mig helt ofräsh på vintern annars.

Ska sticka till sängen och kolla på Tokyo Drift (stavning?) som går på 6an nu. Men först ska jag besvara ett litet kärleksproblem som jag kastar in i nästa inlägg. Hade bäst så länge. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!