När du gått i mina skor.

När du har gråtit mina tårar
När du har känt de psykiska slagen mot dig
När du känt att världen är emot dig
När någon trampat på ditt hjärta
När löften svikt dig

När du fått jaga nätter långa
När du inte fått dina svar
När du gråtit dig till sömns
När du blivit attackerad av ALLA

När du känt dig lämnad av alla
När du känt dig ensam på jorden
När du inte kan berätta något för någon
När du levt i ett svek

När du levt med ett blödande hjärta
När du trott att familjemedlemmar ska försvinna
När du fått fly hemifrån
När den enda du hade kvar spottade på dig
När du inte kan prata med någon

När den enda du hade kvar spottade på dig
När du sett det jag sett
När du gjort det jag gjort
När du känt det jag känt

Och allt där emellan,
- då kan du säga att du förstår

Kommentarer
tess

Jag kan då säga att jag förstår dig Selma. Du är stark glöm inte det, man måste va stark för att orka klara av sånt. frid o kärlek till dig. Therese Sandberg



2011-12-30 @ 00:51:46
Rebecka

Fin text !



2011-12-30 @ 11:18:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!