Mitt stora feta syrianska bröllop

Jag misstänker att veronica läste mitt sista inlägg för precis när te't var klart ringde hon haha! Nu har jag precis kollat klart på ett avsnitt av mitt stora feta syrianska bröllop. Aurora mms:ar roliga bilder också om ni ville skriva upp det. Haha saknar henne den jäveln! HAHA Vilka fucked up bilder alltså!

Nu ska jag hoppa i säng även att jag inte är trött. Ska kolla på tv i hopp om att få ögonen att rulla. Imorgon är det städ & plugg dag. Måste ta tag i det här nu! Nej, nu ska jag skicka iväg ett sms till ♥ 
God natt på er sötisar, festa lugnt! :)

Långt hår.. saknar min hårfärg också. mina ögon ser gröna ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!