MÅNDAG

Hej bloggen! Dagen började med en god frukost tillsammans med brorsan, love him! :) Skolan gick rätt bra som vanligt trots att jag inte fick så många timmars sömn. Orkade verkligen inte träna efter skolan så kickade jag och tämi hem till mig för att laga mat, och det vart riktigt gott.

Nu är Denis här också och de knullar varandras huven. Snart ska vi dra till stan för en solning om Rose fortfarande är på. Sen ska jag hem och dusha och sova tidigt. Hoppas jag i alla fall. Imorgon skulle jag egentligen ha sovmorgon till 10 men det är tydligen obligatoriskt att vara i skolan imorgon för att det är lucia så jag måste vara på plats kl 9.00 :S.. Aja, Puss på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!