LEDSEN OCH OROLIG TJEJ

Hej Selma! Har en fråga till dig.. Vad skulle du göra om din pojkvän umgås med tjejen som han var otrogen mot? Dom är dock aldrig ensamma, men jag blir väldigt ledsen och orolig vilket han inte förstår..

Hej kära du! Du skrev förmodligen fel? Han har varit otrogen med henne mot dig menar du väl? Jag skulle absolut inte acceptera det. Det hade varit en annan femma om det var ett ex eller någon han hållt på med för länge sedan när ni inte var tillsammans och att de nu blivit goda vänner och att du var försäkrad om att de BARA var vänner. Men killen har varit otrogen mot dig, med någon annan?

Sånt funkar inte. Om jag hade varit du hade jag helt enkelt sagt åt min pojkvän att bryta kontakten med denne och förklarat noga varför (även om det inte ens krävs en förklaring). Be honom att vända på de hela och säg: Vad hade du tyckt om jag var otrogen mot dig med en kille och sedan umgicks med honom?! Han hade inte accepterat det. Talk to him och be honom skita i henne även om han säger att han bara är hennes vän eller att de umgås med samma folk..



Ni vet att ni andra som läser min blogg jätte gärna får kommentera med era åsikter angående kärleksproblem. Ni kan säkert rådgiva jätte många som skriver in till mig och det är bara bra :) 

Jag är ledig imorgon, FAN VAD SKÖNT. Sov så gott peps! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!