JULLOV!

Gud vad skönt det är med jullov. Jag ska bara dega loss det här lovet tror jag. Plus lite plugg som jag måste fixa men det tänker jag skjuta upp ett tag för jag ska fan chilla base dessa dagarna. Det kommer gå otroligt många bra filmer på tv nu under julen så det passar perfekt att vara lat tider som dessa :)


Min mosters bortgång har förändrat hela mitt liv. Speciellt nu under vintertiderna. Ni ska bara veta hur mysigt hon hade det hemma under vintrarna. Ah, vad var som att komma till en annan planet. Jag lovar! Man kände sig så avslappnad hos henne. Du finns i mina tankar dag och natt. I mina drömmar tittar du förbi när jag sover. Jag kommer aldrig att bli hel igen, inte på samma sätt. Du tog med dig en stor del av mitt hjärta. Men jag är glad över att du har det skönt och vilar i frid. För din egen skull. Vi ses snart igen min älskade moster. God jul och gott nytt år på dig. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!