JAG TROR PÅ LYX

Jag kan inte något annat än att hata mitt liv just nu. Bokstavligen! Jag trodde på lyx. Jag trodde att malmstaden skulle vara så snälla och inte stänga av strömmen till torkrummet kl 9, men jo. Så i min hall står en FET ikea kasse med blöta kläder, sängkläder, handdukar och allt möjligt. Bra selma bra! Hur ska jag ens få plats med allt? Ah, ibland undrar jag vad jag har gjort till Gud för att förtjäna såna här grejor.

Imorgon får jag besök av malmstaden mellan 7-4 för de skulle fixa något med elementen (tack och lov mitt hem är iskallt) så jag hoppas att jag hunnit gå till skolan innan de kommer hit. Hatar att vara trevlig på morgonen, speciellt mot såna arbetare. Tänk så är det en riktig sexbomb och jag öppnar dörren helt yrvaken. Illa!

Justja, jag pratade nyss med I också. Haha så jävla kul att höra den killens röst igen. Sköt dig nu hörrö! :D
Nä men, jag har väl inget mer på hjärtat för tillfället. Ska strax lyfta på arslet och hänga upp den äckliga tvätten över hela mitt hem. FML :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!