IGÅR & IDAG

HEJ PÅ ER!
Allt bra? Här är det sådär. Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte varit hemma och mitt mobila internet har inte fungerat som det ska.. 

Igår efter skolan drog jag direkt hem till mamsen, brorsan och hans kompis tittade även förbi. Har en sjuk video på dem två som jag tänkte visa men min sladd till datorn vill inte samarbeta så jag kan inte överföra någonting. Vi får ta det en annan gång!

Sedan vart det lite knas men kvällen avslutades ändå bra. Satt i köket i några timmar och snackade skit och drack kaffe med mami. Älskar henne! Tyckte förresten att Amanda i idol var en värdig vinnare. I det programmet ska man utvecklas och det har hon verkligen gjort. Såg ni när hon gjorde audision? (stavning?) hon var en otroligt osäker liten flicka som var jätte blyg, men med en otrolig röst. Idag äger hon scenen. Grattis till henne! :D 

Idag vaknade jag vid 11, gick ut i köket och hängde med mamma och hennes vännina. Otroligt rolig människa, att hon har polsk brytning gör det ännu roligare. Har känt den kvinnan sedan jag var liten och jag tycker om henne lika mycket fortfarande :) 

Efter några timmar med dem blev jag upphämtad av Rose & Patte, vi drog och handlade lite och sen kickade vi mot klocket för häng hos hennes mami. Henne gillar jag också, GROVT. Hon är bäst helt enkelt! Hon får mig alltid att skratta. Haha stört skön människa! Efter några timmar där fortsatte vi till pattes mamma och hängde med henne, vi tränade även där ett tag, mycket skratt blev det också. Sen drog vi vidare till Roses lillebrors jobb, vi fick med oss grekisk sallad hem därifrån och så drog vi tillbaka till Roses mamma för att kolla på Barcelona - Real madrid, och vem tog hem segern? Barca såklart! 3-1 weeey!

Mina sötisar Tämi och Rreze tittade också förbi där. Roses mamma spådde oss efter matchen och jag fattar inte hur hon kan se så mycket som hon gör. Det har alltid stämt in och jag hoppas att detta också gör det. 

Kom hem för en och en halv timme sen ungefär, och jag kom nyss ut ur ett varmt skummigt bad. Rakade mig också (Rreze jag vet att du skrattar nu) HAHAHA! Har precis smörjt in mig i body lotion. Jag sitter här med ett stort glas Pucko och en godispåse. Ska kicka runt lite på FB och sedan hoppa i säng så jag är utvilad tills imorgon, har tvättstugan vid 2.. :(

Ni som skickat in kärleksproblem, de kommer upp. Promise. Har inte glömt er! Puss och god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!