I MISS YOU

Hahaha alltså jag är så jävla glad. Hur kan en människa göra en så jävla glad? Alltså det är sick! Att bara prata med ♥ i en minut gör min dag. Haha jag fett glad!!!! Nej nu ska jag springa ut i köket och laga mat innan Homot Sofia kommer :) 

Jag har det jätte mysigt här hemma. Ljus över allt. på min bokhylla, på mitt vardagsrumsbord och i fönstret. Älskar ljus och fina stenar! 

Man ser verkligen att det är en tjej som bor här. Till höger ser ni en docka högst upp brevid parfymerna och det, de flesta som kommer till mig blir rädd för den, det är en sån där docka som står ni vet. Men jag älskar den, endast för att den kommer ifrån min älskade moster! ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!