I FEEL GOOD

Dessa två veckor som varit har varit så otroligt konstiga men underbara. Allt har gått så fort. Det har varit så rörigt, så bra, så underbart och så frustrerande. Jag fattar inte egentligen, hänger inte riktigt med i svängarna men det är bara att ta det som det kommer. Det är en god känsla i alla fall. 

Tänkte gå för att hämta lite nytvättade lakan och bädda rent min säng för att sedan kurra ner mig i den och titta på tv i min ensamhet. Hoppas på ett god natt-sms också. Men vi får se hur det blir med den saken, snubben spelar ikväll och har nog inte riktigt tid med telefonen. Men att vakna till de söta smsen jag får under natten är en underbar känsla. Wups, skrev nog lite för mycket här nu va. Knas :) 

God natt på er mina små hjärtegull!
Kärlek till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!