HOS BROR

Jag sitter hemma hos brorsan nu, har tryckt i mig lite mat men känner mig fortfarande illamående. Fattar inte vad som håller på att hända. Säg bara inte att jag håller på att bli sjuk..  Hahaha min bror har jordens damp. Han sjunger och dampar loss. Så himla kul. 

Vi försökte kolla på breaking dawn men det var inte världens bästa kvalité kan man säga, så vi sket i den. Får helt enkelt köpa mig en biobiljett :D Fetare att kolla på bio också för den delen så det gör mig ingenting. Grejen är bara att jag har glömt bort bion varje gång den tanken har flugit i mig men nu får det snart se till att ske! 

Nej ska väl nörda vidare här i hopp om att jag mår lite bättre och invänta Denis som kommer och besöker oss en stund. Trevlans. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!