HOME SWEET HOME!

Åkte hem direkt efter skolan och tryckte i mig huvudvärkstabletter. Måste fixa min migrän på något vis.. Sitter hemma i mitt vardagsrum med min kära Sofia nu och lyssnar på sjuk musik, typ att bamse knullar lilleskutt (sofia) i röven, och andra sjuka svenska omgjorda låtar.  Bästa vi! 

Innan det käkade vi tacos som var riktigt jävla efterlängtat. Snart ska vi sätta igång med plugget. Vi har två prov imorgon, blä! Tänkte avsluta inlägget med att säga att Sofia aka Sigrid aka Lilleskutt aka kortisen aka.. Tomten är bäst!



Såhär såg det ut utanför mitt fönster för en halv timme sen och nu är det helt kolsvart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!