Hemmafruar

Hej sötisar. När jag och tami kom hem efter skolan somnade vi en stund och sedan hjälpte hon mig med tvätten som vi fortfarande håller på med.. Jävla kärring som inte tatt ut sina kläder ifrån varken torktumlaren eller torkrummet. Måste torka mina lakaaaaan.. Och alla jävla kläder som jag samlar på mig under en vecka. Aja nu ska jag sluta vara bitterfitta och gå och vända på kycklingen som steker vid spisen och sedan springa ner till tvätten igen. Justjaaa jag drömde äckligaste drömmen. En pedofil!!! bodde på andra sidan gården och kollade på mig när jag stod på balkongen och helt plötsligt fick jag ett sms, och det var ifrån han. Jag kände inte ens mannen.. Det var skit äckligt i drömmen. Jaja hahhaha puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!