GRATTIS TARA G 18 ÅR! ♥

Äntligen har min prinsessa fyllt sina 18 år. Hon slog verkligen klackarna i taket inatt. Kvällen började med fix hemma hos mig och sedan kickade vi för lite förfest hos Rosii och sedan drog vi på en utgång. Först gick vi till Benny hill, men det var rock kväll vilket inte alls är våran smak haha. Så jag och Rosi snackade bara med Dj:n där och fixade så att han satte på JA MÅ HON LEVA prick kl: 00.00! Så vi sjöng för Tamara och kickade sedan vidare till Hugo. Otroligt mycket folk men min prinsessa hade en fet 18-årsdag och det är jag glad över. Grattis igen min feta NRJ-bomb!!! :D När vi kom hem käkade vi loss och sedan däckade vi stenhårt :)
Idag har jag haft möten och nu har jag bara pratat med Dani i telefonen och så ringde I nyss, han är så rolig. Han ringer alltid när han behöver råd.

Selma hur gör man soppa, vart skitsugen!!
Selma jag tvättade en vit strumpa med svart kläder, tror du det gör något?!

HAHA så jävla otrolig!!

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och vänta på att Tamara ska höra av sig så vi kan dra till HC och inhandla dagens middag. Funderar på att baka också, bara för Tami ♥ Tjejen kan köpa sina egna cigg och allt nu haha stor flicka! Jag är lite orolig över att hon kommer bli alkoholist. HAHA ne då just kiddin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!