GOD KVÄLL.

Sho alla kex och bex vad gör ni?!

Jag och Tamara stack aldrig till Rose för hon fick förhinder (jobb) får se om hon hör av sig när hon slutat så kanske vi kickar dit om vi inte är för trötta. Imorgon sticker vi till stan tidigt för mellandagsrea HAHA!

Istället för att sticka till Rose köpte vi med oss Mc och åkte till stan, hem till världens bästa Sannis för fetto-time, skit snack och lyssna på gamla låtar som väckte otroligt många minnen :)

Vi drog hem runt halv elva men tänkte sticka ut och festa lite fast sen kom vi på att vi inte pallade. Mycket skönare att vara hemma och kolla på film när man snorar och inte vill gå ut och blåsa bort. För ni har väl känt och hört vilken storm det är ute? 2012 är nära...

Fick ett samtal förut som gjorde mig superglad. Jag fattar inte hur en människa som befinner sig långt borta kan göra en så glad. Min kväll är räddad. Ända sedan vi la på med varandra har jag hoppat och skrattat hela kvällen. Så glad! ♥

MY LOOK FOR TODAY




Kommentarer
ksenia jernbom - allt i ett!

du är sjukt vacker kvinna!



Blogg: http://kseniajernbom.blogg.se/
2011-12-30 @ 14:13:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!