FREDAG

Shit vad skönt det känns att sova ut så länge man vill trots att det är en fredag då man vanligtvis stiger upp kl 6:30. Yes, jag är vaken nu. Har precis tryckt i mig två mackor och väntar på kaffet som ska bli klart. Sitter här ensam, men Deniz kommer snart hem och sen drar jag ju till mamsen :)

Julafton imorgon mina vänner, vad tycker ni om det?
Jag själv bryr mig inte så mycket, det var roligare och mysigare när man var liten. Men lite mat och julklappsöppning blir det ändå imorgon. trevlans. 

Hittade en bild på min bror i lite varmare dagar. Passar perfekt när man pratar om julen eller vad säger ni? hahaha.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!