fotbollskväll och pizza!

Ibland är ni så otroligt dåliga på att kommentera, medan ni andra dagar kommenterar som djur haha konstigt det där :) just nu sitter jag i soffan med pappa och kollar på trabzon matchen. Har precis käkar tonfisk pizza också, mums! Älskar att hänga med pappsen, han är så tung! det första han sa när jag tog av mig jackan var : vilken fin tröja du har! Notera att han aldrig säger så annars. Vet ni vad jag bär för tröja? "TURKEY" .. Haha. Nej nu ska jag se vad som händer i matchen och hoppas på att de vinner. För det första, för att det är våran stad och för det andra, för att inte ha en sur pappa :) imorgon börjar jag halv 11, så skönt! aja, detta blir nog det sista inlägget för idag. Vi hörs och syns. Nattinatti!

Kommentarer
Ord blir meningar

HAHAH va sööööööööt!

en fråga bara :) har för mig att du aldrig varit i turkiet? vf åker du inte ner med din pappa är han åker ? :) kram snygging!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-12-07 @ 22:29:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!