fixa naglar kl 16.00

Morsning peps! tack för de två senaste kommentarerna i inlägget nedan. Jag vaknade av att någon stod och plinga på dörren som en i-d-i-o-t och när jag öppnade stod ingen mindre än mami där haha. Hon är knäpp ibland :) Sitter här med en kopp kaffe, ska strax ta mig en cigg. Sen måste jag faktiskt diska och dammsuga innan tiden springer iväg för snabbt, för vid kl fyra ska jag fixa mina naglar och senare kanske jag ska träffa Tamara (inte min tamara, utan en annan snäcka)

Igår innan jag skulle lägga mig hittade jag en stor marabou chokladkaka som hade gömt sig i dörren av mitt kylskåp högst upp. jag bara ÄLSKAR när man hittar sånt. Det känns som att man funnit en skatt, seriöst :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!