?

Hej selma. Jag skickade in ett kärleksproblem för dig, för ett tag sedan. Vet inte om du har fått det eller om du bara inte haft tid/lust att svara. Men för säkerhets skull så tänkte jag skicka ''kärleksproblemet'' igen
Det är såhär att jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och några månader. Det är nästan ett helt år sedan det tog slut, men jag har väldigt svårt att glömma honom. Eftersom att vi har riktigt många gemensamma vänner plus att min bästa killkompis och mit ex, har blivit väldigt nära varandra. Så det är svårt för mig att försöka undivika honom. Och samtidigt vet jag att det också blir en jobbig situation för min kompis,som inte vill ''svika'' någon av oss. Grejen är den att ett tag intalde jag mig själv att jag faktiskt hade kommit över honom, men tror inte att jag hat gjort det. Jag blir ledsen när han pratar om andra tjejer osv, dessutom händer det att brukar säga till mig att han aldrig kommer älska någon på de sättet som han älska mig,o massa sånt bullshit. Hur som helst,så känns situstionen ganska jobbig. va ska jag göra :/
Hello Jessica!
Jag vet att du har skickat in och jag lovar, jag har inte glömt dig. Jag har bara inte haft tid att sitta ner för att koncentrera mig på detta. Men nu är jag här! :)
Ja du, situationen är ganska jobbig, det tycker jag med det låter som. Grejen är att du verkar inte vilja leva ut honom, du verkar vilja försöka med honom igen men du vågar inte riktigt ta chansen? Har ni bestämt er för att vara vänner eller bara för att det ska vara slut?
Försök att fiska upp honom igen. Han kanske inte heller vågar ta första steget på nytt. Försök att hitta dig själv och leta reda på vad du verkligen vill med ditt liv, med honom, med allt runt omkring dig. Och så söker du upp honom, om det är det dina kort visar. Annars tycker jag bara att du borde undvika att vara med de som umgås med han den första perioden och sen försöka lära dig med att leva med att ni har gemensamma vänner. Vilket är svårt. Men verkligheten är inte alltid lätt.. Prata med honom borde du i alla fall göra, utan att fråga får man aldrig något svar. Puss!
Hej selma. Jag skickade in ett kärleksproblem för dig, för ett tag sedan. Vet inte om du har fått det eller om du bara inte haft tid/lust att svara. Men för säkerhets skull så tänkte jag skicka ''kärleksproblemet'' igen

Det är såhär att jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och några månader. Det är nästan ett helt år sedan det tog slut, men jag har väldigt svårt att glömma honom. Eftersom att vi har riktigt många gemensamma vänner plus att min bästa killkompis och mit ex, har blivit väldigt nära varandra. Så det är svårt för mig att försöka undivika honom. Och samtidigt vet jag att det också blir en jobbig situation för min kompis,som inte vill ''svika'' någon av oss. Grejen är den att ett tag intalde jag mig själv att jag faktiskt hade kommit över honom, men tror inte att jag hat gjort det. Jag blir ledsen när han pratar om andra tjejer osv, dessutom händer det att brukar säga till mig att han aldrig kommer älska någon på de sättet som han älska mig,o massa sånt bullshit. Hur som helst,så känns situstionen ganska jobbig. va ska jag göra :/


Hello Jessica!
Jag vet att du har skickat in och jag lovar, jag har inte glömt dig. Jag har bara inte haft tid att sitta ner för att koncentrera mig på detta. Men nu är jag här! :)

Ja du, situationen är ganska jobbig, det tycker jag med det låter som. Grejen är att du verkar inte vilja leva ut honom, du verkar vilja försöka med honom igen men du vågar inte riktigt ta chansen? Har ni bestämt er för att vara vänner eller bara för att det ska vara slut?

Försök att fiska upp honom igen. Han kanske inte heller vågar ta första steget på nytt. Försök att hitta dig själv och leta reda på vad du verkligen vill med ditt liv, med honom, med allt runt omkring dig. Och så söker du upp honom, om det är det dina kort visar. Annars tycker jag bara att du borde undvika att vara med de som umgås med han den första perioden och sen försöka lära dig med att leva med att ni har gemensamma vänner. Vilket är svårt. Men verkligheten är inte alltid lätt.. Prata med honom borde du i alla fall göra, utan att fråga får man aldrig något svar. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!