EN AV DE HALASTE

Sofia är nog en av de halaste jag känner måste jag säga. Idag tog hon fan priset! Först när vi kommer in på lektionen börjar hon fjäska för läraren och säger: Ärligt jag har fått nog, jag orkar inte. Selma och Tamara kallar mig homo hela tiden och det är kränkande. (läraren går så klart över på hennes sida) NAW LILLA STACKARS SOFIA BLIR MOBBAD.. SEN försöker jag sätta dit henne men då gör hon så att jag och Tamara börjar skratta och vem får skiten? JO jag och Tamara. Vi blev utskickade. Din hala jävla äckliga ål jävel. Jag ska göra det tusen gånger värre för dig.. min vän :) big love homo. äckel. :)



Kommentarer
Sofia

HAHAHAHAHAHAHA puuuussss på er ! <3



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-12-19 @ 20:53:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!