Duktiga jag!

Nu har jag tagit en vals med dammsugaren, diskat, hämtat upp det sista ifrån tvättstugan, mött upp Rose en snabbis för att hämta en grej och nu är jag äntligen klar, eller nej jag glömde. Ska strax möta upp min kusin som ville komma förbi mig hihi och gå till Hageby Centrum för att fylla mitt kylskåp som NÄSTAN ekar. Har inte handlat hem än, har haft helt andra saker för mig.  Men nu så!

Man tar sina föräldrar så himla mycket flrgivet när man bor hemma. Jag minns i alla fall hur jag gjorde det och min mamma tjatade på mig gång på gång. Jag fattade inte riktigt vad hon tjatade för men nu inser jag. Det är inte så lätt som man tror. Att bo och styra allting själv menar jag. Förlåt för allt mami :) hihi

Jag tror jag köper hem en paj och käkar som middag idag. Om inte min kusin övertalar mig med någon maträtt förstårs. Nej nu ringde Tamara så jag måste prata med henne innan jag måste kicka och möta kusinen. Hörs! ♥
Saknar dessa tunnga, höst kläder att gå i..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!