DUKTIG SELMI!

ÅH, nu är jag äntligen klar med städningen. Det luktar underbart i hela lägenheten. Vart precis klar med toaletten. Nu kan jag koppla av en stund innan jag måste börja med plugget. Gissa vem av alla som fick mig att resa mitt feta arsle och dra igång med disken? Dani! Han peppade mig HAHA. Och sedan sa han du har 1,5 timme på dig sen ringer jag dig och då ska allt vara klart. Och vips, färdigt! :D Snart ringer han förmodligen.

VET NI? Jag har bara rökt en HALV cigg idag hihi. yey me! Nej nu ska jag invänta Danis samtal och sedan betala lite räkningar och efter det ska jag ta mig en dush. Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!