Can't stand me? then sit down fuckface!

Tjatjaaaa bloggen!
Sofia Lilleskutt här, kolla in mig på facebook ;) hihi fnissfniss! tänkte köra en så kallad gästbloggning, eftersom att jag är gäst och detta är ju fuckthis (faktiskt) en blogg, yeah riight!? hihi det är såhär att jag och selma sitter hemma hos selma denna lördagskvällen och det är väldigt trevligt att vara med selma, hemma hos selma då.
Det skulle nog vara kul att va hos mig också men nejnej hos mig är vi aldrig. äsch jag diggar selma ändå för hon är oftast snäll och hon är väldigt geeryyym på att måla naglooor! sitter nu med sisåsdär hundra olika färger på naglorna och mår allmänt bra. Det bästa med selma är nog hennes cookingskills, hon är en riktig kuk i köket, som våran lärare skulle säga. aja dags för mig att avsluta detta inlägget, tack för mig, hoppas ni hade det lika trevligt som jag, fast det vet jag ju att ni hade, alla tycker om sofia lilleskutt (glöm inte fejsan ;)))))))))) hihihihihi slut på det roliga
TACK HEJ
FUCK MIG ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!