Bästa Stisseboiii!

Följde Sofia till spårvagnen för en stund sen och nu ska jag hoppa in i en dush, köra med hårinpackning och hela köret. Aja ska sticka, håller på och däckar här. Natti natti!

Juste innan jag drar.. Jag snodde en bild på Sofias blogg, på bästa Stisse (min datalärare) som idag var jultomte och delade ut läsk, glögg, pepparkakor, skumtomtar osv. Hade ni en bra lucia förresten? enligt mig är det inget märkvärdigt. När man var liten var det otroligt kul och jag älskade att ha de fina ljusen i håret. Men ae, tycker bara det är löjligt nu för tiden trots att jag dör lite lätt när jag ser små ungar springa omkring i vita klänningar och tomtekläder :)



Kommentarer
denise

Löjligt är det ju inte. Tradition är det helt enkelt.



2011-12-14 @ 08:52:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!