Bad och plugg

God kväll! Här sitter jag alldeles ensam. Sofia lämnade mig precis. Alltså det är riktigt kallt i min lägenhet, jag orkar inte :(  fryser ihjäl, mina händer är kalla konstant. Ska hoppa in i ett varmt bad nu och sedan lägga mig med plugget så att allt sitter inför imorgon.

Sen ska jag nanna kudden, hoppas och tror att jag kommer somna gott med tanke på att jag är utmattad. Min kropp gör SÅ ont. Träningschemat jag fått dödar mig. Att skratta brukar vara roligt, men det är det fan inte nu. Det spänner i hela magen. 

Nej nu väntar badet. Vi hörs imorgon gott folk. Puss och kram.

Det finns ingen i världen som kan älska dig som jag.
Det finns ingen i världen som kan behandla dig som jag.
Det finns ingen i världen som kan göra dig lycklig som jag.
För jag vet att jag äger ditt hjärta, så som du äger mitt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!