äntligen fredag

Hellluuuu! Idag är det äntligen fredag vilket betyder helg. Ikväll ska jag sova hemma hos mamsen. Ska titta på idolfinalen och köpa något gott som vi kan smaska på, mysigt! Mor och dotter time! Snart börjar engelska lektionen och då blir det prov.. Vi får se hur det går. Sista lektionen är också prov men det sitter som ett smäck, tror jag iaf. Vill inte öga mig själv för mycket för då lär väl allt gå åt helvete.. Efter skolan tänkte jag kicka ner på stan för en solning. Ska ringa min kusin och fråga om hon är på. Men hon sover väl nu, så det får bli lite senare hihi :) sitter för tillfället i cafet i skolan, har precis käkat hayat's goda lussebullar och i korridoren pyntar de för fullt i en stor julgran, julmusik hör man också. Mysigt. Eller? Hähä. aja, jag hör av mig lite senare när jag har något vettigt att skriva. Puss och kram. Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!