14/12-11

Det kanske ser ut som att jag är glad jämt men djupt i mitt inre gråter jag konstant. Nu har det gått ytterligare en månad sedan du lämnade oss. Det är tre månader sedan du gav upp livet. Jag är glad, för din skull. Jag är glad över att du fick slippa lidandet. MEN jag är så förbannad över att just DU av alla människor. DU som aldrig rökt, druckit, alltid tagit hand om mediciner osv, var tvungen att få en stroke. De goda tas alltid först men egentligen är det inte så konstigt. Gud vill ha dem bra vid sin sida. Du har förvandlats till en ängel och det är inte vilken ängel som helst, utan du är jordens, himelens, Guds, min, våran vackraste ängel. Jag kommer aldrig glömma allt du sagt till mig, hur du har trott på mig, bett mig kämpa och verkligen fått mig att vilja kämpa dessutom. Du har varit som en mamma för mig enda sedan jag föddes och jag tackar dig tills dagen jag slutar andas. Jag har världens bästaste moster som jag skulle vilja skratta med en sista gång, bara en gång till.. Vila i frid. Jag älskar dig. ♥

Ta hand om min moster väl käre Gud. Hon är den underbaraste mostern någon, någonsin kan önska sig. Hon var med mig när jag tog mina första steg, hon har lärt mig vad rätt och fel är. Hon har uppfostrat mig tillsammans med min mamma och pappa och därför hon har en stor inverkan på den person jag är idag. Och jag tacker dig Gud för att du sände hennes till mig, jag tackar dig att hon blev min moster. Ta hand om henne och låt henne vila gott.

BLESS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!