Vi måste hålla ihop.

Min moster mår inte bra, hon kan förlora livet på en sekund. Det är helt sjukt att hon som alltid är i farten ligger på en sjukhusbädd och inte kan prata. Jag saknar henne så mycket och jag hoppas och ber att hon blir frisk. Min moster är Hannas farmor (jag är kusin med Hannas pappa) och jag känner att jag inte kan vara osams med H under såna här händelser. Det är egoistiskt utav oss båda, som delar samma smärta och samma sorg, som delar samma Moster/Farmor att vara osams. Vi måste hålla ihop dagar som dessa. Vi måste kasta bort de som varit, förlåta och gå vidare. Jag är inte en egoist, jag måste hålla ihop med min släkt trots allt som varit. Det handlar om liv & död. Och jag vill inte ha några sjuka kommentarer angående detta. Jag vet vad jag & H varit med om, ja.. jag är väl medveten om det. MEN det är dags att gå vidare nu, speciellt under den här perioden i våra liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!