VÄNTIAN

Jag och aurora har kollat på den hemlige miljonären och jag blev riktigt förvånad över att se en som man känner där i. ingen att gilla dock.. började gråta när man fick se glädjen i de folk som fick pengar, som har det sämre ställt och varit på en tuffare väg i livet. mitt i  tv-tittandet kom denis. vi kollade klart och sedan spelade vi vändtian. vann dem de två första rundorna och sista rundan tog denis hem segern, jag kom tvåa hihi :)

nu är idioterna iväg och köper cigg & frimärken så att jag kan svara på min kära vän danis brev. miss him!!
nej nu ska jag kolla läget på fb, homosarna är väl tillbaka vilken minut som helst. pysssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!