Vad ska jag göra?

Vet ej vad jag ska göra :( : Hej Selma!
Jag har ett litet problem som jag gärna vill ha hjälp med.
jag har gillat en kille i ca 2 år nu, vi är jätte bra kompisar och brukar ofta umgås, fast bara i större grupper ej ensama. vi brukar messa ganska ofta men nu helt plötsligt har han bara slutat att höra av sig och sist vi smsa slutade han svara mitt i en konversation. men det e inte mitt enda problem,
Hans storebror har börjat prata rätt mkt med mig, lr vi började prata i vintras och då vart den killen jag gillar jätte avundsjuk och lite sur för jag pratade med hans storebror. nu vill helt plötsligt storebrodern träffa mig och jag vet inte vad jag ska göra för är jätte kär i killen jag gillar. Hur ska jag göra? ska jag berätta för killen jag gillar hur jag känner eller


SVAR: Hello Miss dont know what to do!
Hur skulle du känna om killen du gillade gick och träffade din storesyster? Du skulle känna dig värdelös. Precis så känner killen du gillar. Du har börjat prata med hans storebror, vart tog jag vägen tänker han. Och varför ska du trassla till det? Du gillar killen, inte hans storebror? varför ska du träffa någon du inte gillar? Försöka att lösa problemen med killen ditt hjärta slår för och skit i storebrorsan. Du kan inte skapa något nytt när du har känslor för någon helt annan. Gör vad som känns rätt.. puss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!