update

Dagen blev skön trotsallt! :) och jag har mycket att se fram emot den kommande veckan. imorgon ska jag beställa min efterlängtade klänning h-o-p-p-a-s bara att den är fin och sitter bra i verkligheten!! har ingen tid att gå till spillo. one week left sen är jag klassad som vuxen. låter mindre roligt faktiskt, vill vara barn haha. men om vi säger JAG FYLLER 18, då låter det fett. det är fett, det kommer bli fett! :) får förmodligen finbesök också!
det blev lite kaffe, vattenpipa och kortspel här framåt kvällen (som vanligt) och mina vänner stack för en liten stund sen. jag skrev precis färdigt ett brev till Dani som jag ska lägga på till honom imorgon :)
det går inte att ladda upp bilder just nu, trist. men men hade bäst så länge PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!