Ungdomar och uteliv.

Vad är det med folk som festar varje helg? "längtar till fredag för då är det utgång som gäller". Jag förstår mig inte på dom. Det kanske bara är jag som är tråkig men att supa och sticka ut varje helg låter fan varken kul eller speciellt vettigt, helt seriöst. Dessutom har jag massvis med vänner som sagt att det inte ens är kul att gå ut, så jag undrar vad alla dessa flickor och pojkar gillar egentligen. Har inte varit ute ännu, och "utelivet" har inte ens lockat mig lite. Visst, det kan vara skönt att sätta sig med några och bara ta en drink, men det räcker för mig. Visst vi är unga och ska "leva livet" men lever man verkligen livet genom att klunka ner massa alkohol? Jag vill inte verka bättre än någon annan, så jag hoppas inte ni tar detta negativt. Men min personliga åsikt är att man kanske kan göra annat än att tänka på den kommande helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!