trädgår'n

hej på er mina vänner!
dagen började som så att jag gjorde iordning mig, drog hem till brorsan och firade mig med mamma, smörgårstårta ♥ sedan stack jag hem och hängde lite med verro. efter ett tag kom rose inspringade med pizza hihi. sen stack verro, jag och rose drog förbi pressbyrån och jag skulle köpa ut mina första cigg. tror ni dom legga mig? NAE.. haha fitta också. sen mötte vi i alla fall upp brorsan och rose kusin och stack till trädgårn för att ta en cider, var riktigt mysigt!

sen kom patte och hämta oss och så åkte vi till mc där det blev en fika och intressanta diskusioner. sen skjutsa dem hem mig :) här sitter jag, nybliven 18 åring. va, hur det känns? det känns fett bra!

imorgon drar skolan igång också, första året på gymnasiet. haha det ska bli spännande.. ska möta rose vid 9. nej nu måste jag hoppa in i en dush för att sedan nanna kudden. puss och kram mina vänner och tack till ALLA som gjorde min natt & dag. ni är bäst!!! och någon frågade om jag fick nått kul, ALLT var guldvärt! :)

jag och rose cyklade..







dessa fina rosor fick jag av mina änglar gabi & fathi ♥



bilder ifrån min födelsedagsfest kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!