städa tvätta kaffe cigg

god morgon bloggen. jag steg upp för en timme sen. vid halv 12 var det någon som plingade på dörren, jag gick upp för att kika i titthålet vem det var. där stod en gubbe, jag kolla på mig själv och såg att jag bara hade trosor på mig så jag sprang tillbaka till sängen och sket i att öppna haha. undra vad han ville?! hm :) en halv timme senare gick jag upp och städade, och nu dricker jag kaffe. väntar på att brorsan ska svara så att jag kan sticka till honom så slipper jag tvätta i min tvättstuga, hatar tvättstugor!! och som plus i kanten får man ju umgås med brorsan och sådäära. inget stress alls. Just de, ni ska få se mina 2 nya söta koppar jag fick av Katti. mitt nya kaffeglas, yes!! nae, ska försöka ringa honom nu den filluren. hör av mig puss och kram! :D

Kommentarer
Ord blir meningar

HAHAHAHA skön du ee!! flera gånger jag velat o skita i bara för att men har alltid dunkat musik då det händer mig så kan inte bara sänka musiken o leka att ingen e hemma haha :D



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-16 @ 16:00:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!