princess

Vad har jag gjort sen jag skrev senast? typ nördat FB, spelat FARKLE och ruttnat bort. WOOPS NU RINGDE VERRO, BRB!

sex minuter senare är jag back on track! som vanligt ringde min prinsessa och snackade skit med mig, alltid lika trevligt måste jag säga :) hon pratade om en text, och det fick mig att vilja skriva en text, en fin text. en text rakt ifrån hjärtat. om jag lyckas komma på något förnuftigt så lägger jag ut det när jag är klar!

hörs snart förhoppningsvis. puss på er
innan jag sticker bjuder jag på lite pics ifrån dagar och månader sen.












Kommentarer
Shqiponja

when I come to Norrköping, we will rock the whole town! we the kings of hålan and Norrköping. haha saying that to my location! please do not tell anyone where we live only! to your homies girl is fine;) haha ursäkta min Änglissh ;)



kizzzeez Nighty Night



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-08-06 @ 02:34:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!