ONSDAG

God eftermiddag mina vänner! Jag ska försöka börja skriva med stora bokstäver, så att det blir lättare att läsa för er. Dagen började med att jag vaknade upp, fixade mig och mötte Tammis för att sedan ta bussen med resten av klassen till sörsjön. Väl där ute kom vi faktiskt närmare klassen, och lekte lekar, diskuterade osv. Det var faktiskt roligt trots att vädret inte var det bästa. Det blev rätt kallt ett tag.. Men kul hade jag, och det var trevligt att prata mer med resten av tjejerna i klassen :)

Jag tror att vi kommer bli en familj. Alla är faktiskt rätt enkla att prata med, eller i alla fall den gruppen jag hamnade med idag (halva klassen) och jag tror att vi kommer att komma varandra närmare och hjälpas åt under de här tre åren. Ser fram emot det!

Efter skolan stack jag hem till brorsan och hängde med han och Katti. Kom därifrån för en stund sen :) Fick gå hem i regnet, hur kul är det på en skala?! Skit väder. Nu ska jag nörda FB en stund, hör av mig lite senare :)

Kommentarer
Anonym

var det bara omvårdnadsprogrammet som var i sörsjön eller? :)



2011-08-24 @ 18:06:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!